Wednesday, June 8, 2011

Születésnapomra.

Félig éretten
A huszadikat ünneplem,
         reméltem
        megélem.

Mondhatnám ez plágium,
Ahogy tanította a gimnázium
        diplomás
        tanára.

Tanulás helyett négyes metrót fúrjak?
Hiszen eltanácsoltak a skót nagy urak.
        Egyetem?
        Nem kell nekem.

Vonat elé nem ugranék;
Francia-magyar igazgató se lennék;
        merre
        megyek?

Olvasom nagy angol írók szavait,
Talán tanítanak nekem az életről valamit.
        Dickens-
        Hichens.

Testemben a szívem egy ásatás helyszíne;
A reménynek itt van a temetése.
        Romboló 
        romok.

Égnek előttem a gyertyák,
A lángja éles, egy táncot jár.
        Érintés,
        megégés.

Talán most nem lesz olyan mint volt,
A boldog érzés azt hiszem bennem holt.
        Szerény
        remény.

Ha nem tudod hova verd a fejed,
csak csukd be a szemed.
        Énekeld-
        dúdold.

Kéne valami pozitívat is írni,
mert a gonosz kommentet nem könnyű bírni,
        ugye-
        ugye?

A mosoly oly lehetetlen álom.
Pedig öröm érzésre vágyom:
        nevet-
        tessetek.

De sosem lehet tudni veletek,
Lehet valamivel meglepem
        magam
        magam.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _
A többi versem itt megtalálod! http://csoresz-vilag.blogspot.com/p/poems-poesie.html

No comments:

Post a Comment